Pjesme su najjači pokretač sjećanja i emocija

Toliko puta sam u određenom periodu u životu čula, ili slušala određenu pjesmu iznova i iznova. Međutim, kada bih prošla kroz taj loši, ili dobri period, sve što bi ostajalo jeste sjećanje, a sjećanje koje bih imala izrazito bi se pojavljivalo kada slušam pjesme koje sam tada slušala. Što me je navelo na razmišljanje da li su pjesme zapravo pokretači naših sjećanja?


Posljednih par dana, odnosno sedmicu dana nisam bila kod kuće, pa sam redovno išla napolje od 8 do 12 navečer. Doživljavala sam predivne trenutke sa rodicama, rođacima, sestrom i prijateljima, ta kasna druženja, smijanja i jednostavno lijep život obilježile su pjesme. S obzirom da smo izlazili isključivo zbog ringišpila i glasne muzike, ali i dobrog provoda, bilo je nemoguće ne zapamtiti predivne situacije koje su se dešavale tih par noći. Iako je bilo bezbroj pjesama, ja sam zapamtila jednu, koju od tada slušam, iako je ista izašla prije dvije godine. No, meni to nije važno, jer kad god uđem na youtube i pustim je, jedino što mi je u mislima jesu te predivno provedene noći s mojim najdražima, glasno smijanje i uživanje u svakoj sekundi tog vremena.



Naravno svako sjećanje budi i emocije, pa nam određena pjesma, koja je tužna može izazvati negativne emocije, poput suza, a one vesele, koje smo slušali kada smo bili sretni probuditi nostalgiju, pa se ponovo vraćamo na ono staro, emocije ispoljene suzama. Naravno u životu sve prođe, pa kada s nečeg bojimo, ili trebamo nešto uraditi i doživjeti uvijek nas tješi činjenica ''Sve prođe'', ali kada su u pitanju pozitivne stvari, dobri događaji ne želimo da završe, a jedinu utjehu možemo pronaći upravo kroz pjesmu. Mislim da nisam jedina osoba koja je za svaki period u životu (bio on dobar, ili loš) posvetila određenu pjesmu, koju kada god čujem budi sjećanje. Imate li vi posebne osjećaje kada slušate stare pjesme, koje ste slušali u određenom periodu u životu i na šta vas one podsjećaju?



CONVERSATION

22 komentari:

  1. Pored divnog teksta, mene je oduševila i prva fotografija. Ne znam zašto, divna je. Totalno se slažem u vezi ovoga sa emocijama. Super post! :))

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako lijepe fotografije i divno napisan tekst. Jako mi je drago što si se lijepo zabavila. Ja imam jednu pjesmu koja se je slučajno pustila baš kada sam ja bila na Dunavu s jednim dečkom i od tada svaki put osjetim nostalgiju. :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da je to predivno, koliko god nostalgično i tužno bilo

      Izbriši
  3. Predivne su fotografije mila..

    Veliki pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post! Iskreno, ponajviše kad sam tužna slušam pesme, ali na mene najveći utisak ostavlja 'Same old love' od Selene Gomez. Nenako me vraća u detinjstvo bez briga i puno čarolija. ❤

    teen-scorner.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post i fotografije! Mislim da svi imamo neku pesmu koja nas podseca na nesto, bilo to tuzno ili lepo secanje.

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivno uklopljeni tekst i fotografije! Zaista si me oduševila ovim postom i divnim rečima koje tako lepo i lako pišeš :D
    Slažem se, svi mi imamo onu neku pesmu na koju plačemo ili se smejemo, ali to je ipak naše sećanje koje je veoma vredno :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Sjajan post!Slike su fantastične!Takođe imam pesme na koje se smejem ili plačem!Predivno si napisala!♥
    -Ukoliko želiš pogledaj moj blog,značilo bi mi,pratim te,ako želiš uzvrati!♥♥

    https://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  8. Definitivno! Ja imam playlistu za svako godišnje doba i kad malo poslušam te pjesme uvijek me vežu za neka lijepa i neka manje lijepa sjećanja :)

    moonstears

    OdgovoriIzbriši
  9. Fotografije su mnogo lepo uslikane. Kada je muzika u pitanju ja sam tako ponekad opsednuta pesmom prosto slušam i nekad ne mogu prestati jednostavno ne mogu. I uvek se menjaju pesme,svaki put dođe neka nova pa zameni tu staru i sve u krug tako. Ali zaista ja sam osoba koja provodi 24 h slušajući muziku jer mene zaista muzika diže na noge. Podiže me i tera me da budem baš u nekoj pozitivnoj energiji.
    Ukoliko imaš vremena volela bih da pročitaš moj prvi post. Naime prvi put sam posle dugog vremena počela da se bavim bloovanjem, ukoliko želiš svaki put da ti se pojavi obaveštenje kada postavim novi post možeš da se učlaniš onda na moj blog. Hvala!♥ Link ----
    http://laurevoir.blogspot.rs/2017/06/pocnite-se-menjati.html

    OdgovoriIzbriši
  10. Ajme definitivno da. Postoje pjesme koje me podsjećaju na određeni period života. Lijepo ih je čuti, probude u nama posebne emocije, nekad ne baš najugodnije, ali svejedno, čudo je što sjećaju na određene periode koje smo proživjeli!
    Odličan post i divan blog imaš, zapratila sam te. ♥
    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
  11. Predivan post, draga. Ništa nije bolji podsjetnik od pjesama. Koliko godina unazad znaju da me vrate pa to je ludilo. Čak i stvari koje sam zaboravila, neke pjesme me podjsete. Onako, slike navru same i niotkuda kada krene pjesma :D

    OdgovoriIzbriši

Back
to top