Ne vodite se tuđim mišljenjima, stvarajte svoje

Moj drug, inače youtuber jednom prilikom je rekao ''Imajte svoje mišljenje'' ja sam se naravno smijala na način koji je on ''upakovao'' tu rečenicu, ali sada shvatam da je bio u pravu. Neki događaji su stvoreni da bi nas naučili lekciji. Većini ljudi na Balkanu gdje vlada taj primitivizam i Balkanski mentalitet, koji je ravan nuli (čast izuzecima) vodi se samo jednom pričom i tuđim mišljenjima, jer njihovo je ''nebitno'', ''bitna'' je većina. Za ovih 17 godina shvatila sam da ste dobri samo onda kada se slažete s drugima i kada iznosite ono što i većina, a kada izneste svoje mišljenje onda ste najgori. Odlučila sam vam ispričati nešto, što je za većinu bilo normalno, a za mene abnormalno, pa sam to iskomentarisala, a onda bila napadnuta, jer se nisam složila s većinom.



Jučer listam fejs, kao i obično. Dosađujem se po tmurnom i kišovitom danu, ali ipak pripremam za grad. Nailazim na jedan post na određenom sajtu, čija me fotografija zgrozila. Vidjela sam naslov koji je glasio nešto poput ''Malinari protestuju u Zenici, jer žele da maline prodaju po većim cijenama'', naslov, kao naslov ništa novo, kod nas u Bosni, konkretno u Zenici je postala svakodnevnica da se vječito za nešto protestuje, što je i okey, jer smatram da ljudi trebaju biti nagrađeni za ono što rade. No vratimo se na onu ''morbidnu'' fotografiju, koja me je blago rečeno zgrozila i iznenadila. Na fotografiji se jasno vide ljudi (malinari, pretpostavljam) koji protestuju, na taj način da, ni više ni manje već bacaju maline po gradu. Kroz glavu mi je prošlo milion scenarija. Bacati hranu, a toliko ljudi u isto tom predjelu grada u kojem se protestuje, i tek tako razbacuje hrana gladuju i prose. 


Naravno da ja ne bih bila ja kada ne bih napisala i komentar na taj post koji je glasio ''Bacate hranu, a ljudi gladuju, bravo''. Na što sam ni više ni manje nego bila prozivana. Više me je iznenadilo mišljenje drugih ljudi koji su to komentarisali, tipa ''Tako i treba, trebamo se boriti'', ''Zaslužujete pravdu'', itd. Ja razumijem i ponovo se ograđujem da ti ljudi godišnje ulože mnogo truda i rada i naravno da zaslužuju pristojnu cijenu za sav trud koji ulože, podržavam čak i proteste u vidu malinara, ali da li isti ti protesti moraju podrazumijevati bacanje malina po ulici, kuda prolaze auta, samim tim i ljudi, da ne govorim o tome da su zemlje Balkana, općenito siromašne i da ima mnogo osoba sa teškim materijalnim stanjem, koje gladuju.



Par sati nakon mog komentara, dobijam dvije poruke, jednu na grupnom čatu u kom je čitav razred, gdje se jedan od mojih kolega našao ''pametnim'' i  poslao taj moj komentar. Prvo sam se zapitala šta želiš time reći? Zar si toliko jadan da ne možeš, ili nemaš hrabrosti javiti mi se privatno i napisati šta ti je zasmetalo u tom komentaru, već pišeš na grupnom i očekuješ podršku svojih ''prijatelja''. Međutim, o tom primitivcu da i ne pričam, ono što me više iznenadilo je druga poruka, od moje drugarice iz razreda koja je glasila da nisam u pravu. Pitam se po čemu ja to nisam u pravu? Nisam u pravu da ljudi gladuju, a ovi bacaju hranu? Na što je ona odgovorila da su upravo ti ljudi, koji protestuju gladni, pa se opet zapitah ''Zar je moguće da su gladni, a bacaju hranu, koju usput rečeno mogu prodati?'' Pomislih opet ''Ne može me više ništa iznenaditi'', a onda slijedi odgovor na moj komentar da upravo zbog takvih kao što sam ja ljudi nemaju šta da jedu i da maline trebaju da poskupe. Iako se ja ne sjećam da sam igdje napisala da sam protiv toga da se cijena poveća.  Bilo kako bilo, zaključak svega je da ''ne možete'' imati svoje mišljenje, jer ako ste ne daj Bože protiv većine odmah ste najgori, najlošiji i vi ne idete nikom u korist. Što naravno nije istina, jer koliko znam najutjecajniji ljudi na svijetu su uspjeli upravo zato što su se isticali iz mase, odlučili biti drugačiji i ne slagati se s drugima. Zbog takvih ljudi mi danas imamo ovo što imamo.


CONVERSATION

16 komentari:

  1. Upravo tako! Cim ja i uopste bilo ko iz moje okoline kaze neko misljenje koje je suprotno onome sto vecina misli, odmah ga vecina proziva. Nazalost, ljudi koji protestuju, a istovremeno se ponasaju kao i ti malinari su odavno postali svakodnevnica na Balkanu. Svaka cast na ovom postu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I samo da dodam da si potpuno u pravu, uvek treba da imamo svoje misljenje, a ne da se stalno vodimo tudjim.

      Izbriši
    2. Nažalost to nam je surova realnost

      Izbriši
  2. Žao mi je što su te i kolege napale, ja se slažem s tobom. Pa mislim stvarno bacati hranu? Sramota! I sama znam da ako se ne složiš s nekim ispadneš najgori, vrlo mnogo puta sam to iskusila. Ljudi kao su isti, ili su svi glupi i slijepi ili se boje odbacivanja! :)

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa vjeruj to je pomalo i ocekivano, ja sam ta koja je uglavnom drugacija i koja se ne zeli uklopiti s oatalom masom

      Izbriši
  3. Ako nešto mrzim, definitivno mrzim kada je neko razmetljiv prema hrani, zaista smatram da od toga nema ništa gore i baš me pogodi kada vidim da se neko tako ponaša.
    Ipak, moram priznati i da su tvoji drugovi iz razreda baš nepromišljeni kada je šira slika u pitanju, mada često po školama vlada ono: prati glavnu facu u razredu, ako on napadne nekoga pridružimu se. I nažalost, u svoj toj gunguli deca zaborave da imaju pravona sopstveno mišljenje. :/

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post, kao i prethodni! 😊

    teen-scorner.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  5. Pročitala sam post, zaista divno pišeš. Slažem se sa tobom! Rasturila si sa ovim postom! :)

    Pratim te, ako želiš uzvrati :
    http://wwwsabrinasworld.blogspot.rs/?m=0

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš mi je žao što su te tako isprozivali. U potpunosti se slažem s tobom i sve što si rekla je istina. Najgora stvar je bacati hranu, ne vidim kako se time uopće rješava problem. Inače i u mom razredu se redovno stvari šalju u grupni chat jer se, baš kako si rekla, očekuje podrška prijatelja. Tužno je što je danas toliki broj mladih ljudi ograničen i sklon tome da podupire krive stvari samo kako bi se uklopio. Nažalost, nisam šokirana.
    Usput, primijetila sam da te iz nekog razloga ne pratim pa sam odmah to ispravila hehe :)
    Svrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na podrsci, drago mi je da bar neko razumije i slaze se sa mnom 💖

      Izbriši
  7. Slazem se sa tobom i zao mi je sto su te napali, ali ljudi su takvi prate vecinu i ne razmisljaju svojim glavama.. Dok neki gladuju, oni bacaju... stvarno strasno...

    Novi post https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/
    https://www.instagram.com/adrianafashionpuzzle/?hl=sr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Navikla sam da budem napadnuta jer se ne slazem s tuđim mišljenjem 😕

      Izbriši
  8. Fenomenalan post! Slažem se sa svime što si napisala, pogotovo jer imaš pravo za sve.
    Većina osoba misli i složi se sa jednom osobom koja da svoje mišljenje bez da razmisle svojom glavom, što verujem da je i ovde bio slučaj jer su podržali ono što su videli na slici.
    A tim ljudima ako nije dovoljno to što zarade, kako im odgovara da bacaju maline i ne zarade ništa?

    The Fashion Spell | Instagram

    OdgovoriIzbriši

Back
to top