subota, 15. srpnja 2017.

Zračite pozitivnošću

U životu se svakodnevno susrećemo sa raznim situacijama, koje nas vremenom nauče nečemu. Kažu da se iz svake situacije treba izvući nešto korisno čime ćemo se voditi u životu. U proteklih par dana naučila sam mnogo važnu lekciju, a to je da, ako želite da se svidite ljudima, nije bitno da se našminkate, dotjerate, dobro obučete, već da zračite pozitivnom energijom i da bez obzira u kakvoj se situaciji našli smijete.



Daleko od toga da sam ja ekspert u nekim stvarima, ali ispričat ću vam svoju priču i kako sam zaključila da vam je život onakav kakve su vam misli. Prije 2 godine krenula sam u gimnaziju, imala problema sa samom sobom, depresija je bila sastavni dio mene, što zbog dečka kojeg sam voljela, a on me doslovno pravio budalom, što zbog teškog razvoda i rastave roditelja. Kao šlag na tortu došla je nova škola, novo društvo, novi početak. Mnogo puta sam, vraćajući se sama kući, jer tada nisam imala prijatelja razmišljala da sve okončam, ili da se bar prebacim u novu školu, jer ovdje nisam nikog znala. Moj dan se sastojao od ranog ustajanja, odlaska u školu, vraćanju iz škole, dolasku kući, plakanju, razmišljanju i spavanju. Učiti nisam mogla, pokušavala sam pronalaziti ''ipušne ventile'' uz pomoć kojih bih barem na kratko zaboravila na svakodnevne trzavice, na nove i stare rane. Zbog svih problema i zaista ozbiljne depresije o kojoj sam vam i pisala, zaboravila sam nešto mnogo važno, nešto najvažnije u životu; SMIJATI SE. Kažu da je dan bez osmijeha uzaludno potrošen dan, to tada nisam shvatala, ali sad shvatam. Također shvatam da je mnogo važno i ko vas okružuje, da li su i vaši prijatelji veseli i nasmijani, ili su tužni i depresivni. Njihovo raspoloženje itekako utječe na vas, zato se sa veselima uvijek zabavljajte i još više smijte, a tužne razveselite. 



Sad malo o tome kako sam počela privlačiti druge osobe i sklapati nova prijateljstva. Kao što sam već i rekla, dugo nisam bila kući, tačnije 10 dana. Tih 10 dana provela sam sa sestrom, rođacima i rodicama. Doslovno smo svaku noć izlazili napolje, kući se vraćali u 12 iza ponoći, a onda i nakon toga skupa družili. Ne znam zašto i kako, ali mi je uvijek mnogo prijalo to društvo, pogotovo rođak i rodica, jer su uvijek veseli, pa naravno da ću biti i ja. Nekako sam tih dana bila ''posebna'' i ne kažem to zato što sam se pretjerano šminkala, ili sređivala, daleko od toga. To je zato što sam se smijala, doslovno sam se samo smijala i širila pozitivnu energiju među svima koji me okružuju, zbog čega su me ljudi i počeli primjećivati. Naravno nakon svega što nam se desi uvijek ostane lekcija, pa sam baš zbog svega što se desilo počela razmišljati o svemu. 



Naime, kada sam bila tužna i depresivna, nikog nisam zanimala, imam osjećaj kao da sam bila sama na ovom svijetu. Imala sam svega par prijatelja. Od ove godine sam se u potpunosti promijenila, ne znam da li je nešto specifično utjecalo na mene, ili sam ''došla pameti''. Bilo kako bilo, sada sam potpuno druga osoba, komunikativnija sam, moje samopouzdanje nikada nije bilo više, ne vrijeđa me mišljenje drugih, a i tu je moj najbolji drug, osmijeh. Zaključak čitavog ovog, malo čudnog posta, jeste da zračite pozitivnošću, jer ćete jedino tada zainteresovati druge, ljudi će vas smatrati boljom osobom, drugom, pa možda i partnerom. So, don't cry, life is :) :D




Prije svega izvinjavam se što u proteklih 10 dana nije bilo postova, opravdanje mi je činjenica da nisam bila kod kuće, a laptop nisam nosila. No sada sam kod kuće nekih 15 dana, tako da će postovi biti češći.


24 komentara:

  1. Predivan post! Ja imam napadaje panike i zaista nije lako, ali kao što kažeš, smijeh je lijek!

    Novi izgled bloga: moonstears

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Žao mi je zbog toga, ali kao što kažeš smijeh je lijek za sve :D

      Izbriši
  2. Odlican post draga, vrlo poucno i lepo napisano. Pratim te odavno, uzvrati ako zelis ♥
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Svaka čast što si uspela da se na pravi način izboriš sa svojim stanjem. Mnogo mi je drago što je sada sve okej. <33

    Introverted dreamer

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja sam bio dosta depresivan, ali hvala bogu prošlo je i dosta sam naučio. Drago mi je da si ti prevazišla svoje probleme :)

    thepeachesandtea.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  5. Drago mi je da si uspela da se izboris sa problemima. Predivan post!
    http://janead.blogspot.rs/2017/07/kako-ja-pisem-post.html

    OdgovoriIzbriši
  6. Presavršen post. Predivno si ovo opisala i iskreno, pronašla sam se u njemu. Ovo mi je motivacija za dalje, smej se, jer ćeš tako ti biti pozitivna, i širićeš pozitivnu energiju. Svaka čast!

    teen-scorner.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Stvarno, svaka ti čast! Zaista imaš puno hrabrosti da napišeš o svom stanju i divim ti se na tome. Ja sam isto neko vrijeme znala biti u 'depri', ali prođe me osmijehom i predivnim komentarima na blogu i voljene osobe *-* Odličan post <33
    This is my life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I to nekada zna biti dobro. Zaboravila sam napisati nešto i o tome koliko nekome znači lijepa riječ. Ja bar znam koliko meni mnogo znači, a drago mi je čuti da i tebi :D

      Izbriši
  8. Fantstican post :) <3
    Novi post https://adrianafashionpuzzle.blogspot.com.mt/

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivan post,nadam se da si se sada skroz oslobodila tih negativnosti,super pišeš i želim ti svu sreću!
    Imaš moj follow ,nadam se da uzvraćaš!
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  10. Divan post. Kada sam počela da se smijem i ne razmišljam o okolini nestali su svi depresivni trenuci i trenuci zvani trema :D
    Nema ništa bolje, ljepše i lakše nego kada se sa smijehom krene dalje.
    Želim ti lijep početak sedmice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se i hvala ti. I ja tebi želim dobar početak sedmice

      Izbriši
  11. Drago mi je da si sa nama podelila svoj dozivljaj kako bih rekla, ali isto tako se vidi da si sada pozitivna. Lepo si napisala, otvorila si se.
    U zivota moramo da obratimo paznju na ono sto nas cini srecnima a ne na sve lose.
    Pogledaj moj blog ako zelis: https://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je drago, htjela sam da na neki način i druge podstaknem da se više trude :D

      Izbriši
  12. Stvarno divno napisano! Drago mi je zbog tebe što si se uspjela promijeniti na pozitivan način,odgurnuti depresiju od sebe(nadam se)i počela se smijati i uživati u životu.Ja sam također na jednom takvom putu promjene,samo što meni baš i ne ide.Ali svakako,volim pročitati neki ovakav post poput tvojeg jer čovjeku stvarno pruži motivaciju i daje mu želju da se pokrene. Nadam se da ću i ja uspjeti,a ti nastavi ići tim putem sunca i nikako nemoj skidati osmijeh s lica! :)♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Popravila si mi dan komentarom :D Hvala ti mnogo. Ma samo se zabavljaj i izlazi sa zanimljivi društvom koje te može nasmijati i sve će biti okey ;)

      Izbriši